بسم الله الرحمن الرحیم

 
هدف اصلی این مستند افشای پشت پرده ی صنعت موزیک و افشای چهره ی شیطانی برخی از خواننده های محبوب شده در بین نسل جوان و همچنین بررسی نفوذ فراماسونری و ایلومناتی و شیطان پرستی در این صنعت است.

 

مستند صدای شیطان

 

(در صورت خرابی لینک‌های مستقیم، فایل‌ها را از لینک‌های کمکی دریافت نمایید.)

 

قسمت اول

 

در قسمت اول این مستند به بررسی کلی 3 دسته از خوانندگان با طرز تفکر و اهداف خاصی که در گروه خودشان دارند پرداخته ایم. قسمت اول این مستند بیشتر برای آشنایی شما با فضای کلی این مستند ارائه شده است.

 

قسمت اول مستند صدای شیطان

 

دانلود با کیفیت بالا:

لینک مستقیم / 39 مگابایت / دریافت

لینک غیر مستقیم / 39 مگابایت / لینک کمکی

 


قسمت دوم

 

در این قسمت به بررسی دو شخصیت (سلنا گومز و جاستین بیبر) پرداخته شده تا بیشتر با چهره ی واقعی این خواننده ها آشنا شوید . همچنین به تاثیر گذاری فرهنگی که توسط این خواننده ها در حال وقوع است پرداخته ایم.

 

قسمت دوم صدای شیطان

 

دانلود با کیفیت بالا:

لینک مستقیم / 53 مگابایت / دریافت

لینک غیر مستقیم / 53 مگابایت / لینک کمکی

 


قسمت سوم

 

در این قسمت در ابتدا به جشن mtv ema که در سال 2011 برگزار شد پرداخته ایم و بعد دو خواننده دیگر را مورد بررسی قرار داده ایم. خواننده هایی که در این قسمت بررسی شده اند خانم کتی پری و لیدی گاگا هستند . این قسمت به دلیل حساس بودن مبحث , مستند کمی طولانی شده (تقریبا 18 دقیقه) و حجم کلیپ نهایی کمی زیاد شده است ولی پیشنهاد میکنیم که این قسمت را از دست ندهید و اگر امکان دانلود با حجم بالا را دارید "کیفیت بالای" این قسمت را دانلود کنید.

 

صدای شیطان 3

 

دانلود با کیفیت بالا:

لینک مستقیم / 105 مگابایت / دریافت

لینک غیر مستقیم / 105 مگابایت / لینک کمکی

 


mahdimouood.ir