مستند کشتار بیولوژیکی
مجموعه مستند کشتار بیولوژیکی آخرین ساخته گروه فرزندان مشرق تربت حیدریه است که در این مستند شاهد شکل تازه‌ای از جنگ‌های آخرالزمانی خواهیم بود، این مستند در ۵ قسمت اصلی تهیه شده و سرفصل‌های مورد بررسی در این مستند شامل: چیستی یک توطئه، بیوترویسم بریتانیا، بیوتروریسم آمریکا، بیوترویسم تکفیری، بیوتروریسم غذا و دارو، پروژه یونیکس و نابودی نسل‌ها، و در آخر این که چگونه با بیوتروریسم مقابله کنیم مطرح می‌شود.

این مستند در ۵ قسمت اصلی است:

قسمت اول: درباره چیستی بیوتروریسم است که در این قسمت به توضیح مفهوم و چگونگی عمل بیوتروریسم در علم بیولوژیک می پردازد.

قسمت دوم: این قسمت در سه بخش طراحی و ساخته شده است که نشان دهنده پیشینه استفاده از بیوتروریسم از گذشته تا امروز است. در بخش یکم به انتقال دانش بیوتروریسم از یهودیان به دو کشور استعمارگر بریتانیا و اسپانیا می پردازد…در بخش دوم به بررسی انتقال بیوتروریسم از بریتانیا به آزمایشگاههای ارتش آمریکا می پردازد و در ادامه به بررسی چند جنایت بیوتروریسمی ارتش آمریکا و استفاده از جنگ افزارهای نامتعارف و ممنوعه علیه برخی کشور ها می پردازد….. بخش سوم درباره انتقال بخشی از دانش بیوتروریسم به لابراتوارهای گروهک های تکفیری به ویژه داعش میپردازد که مطالب این بخش بسیار نو و دست اول است و تا کنون در جایی به این مساله پرداخته نشده است.

قسمت سوم: این قسمت به بررسی نقش کمپانی های چندملیتی و به ویژه سازمان جهانی غذا و دارو در آلوده سازی داروها می پردازد… همچنین نقش کمپانی ها بزرگ غذاسازی آمریکا در ایجاد بحران غذایی در سراسر جهان مورد بررسی قرار میگیرد.

قسمت چهارم : این قسمت که تکمیل کننده قسمت قبلی است ، به بررسی پروژه یونیکس میپردازد که پروژه ای به شدت خطرناک و برای نابودسازی برخی نژادها طراحی شده است.

قسمت پنجم: با دیدن این چهار قسمت ، این پرسش پدید میاید که چگونه با بیوتروریسم مقابله کنیم. پاسخ آن در این قسمت گنجانده شده است که تکیه اصلی این پاسخ ها بر سبک زندگی نادرست ایرانیان میچرخد.

 

دانلود بخش اول:

لینک مستقیم | لینک غیر مستقیم (کمکی)

 

دانلود بخش دوم:

لینک مستقیم | لینک غیر مستقیم (کمکی)

 


mahdimouood.ir